Οι Υπηρεσίες μας

Επικοινωνήστε μαζί μας

Λογοθεραπεία 

Εκμεταλλευόμαστε τις ευρύχωρες αίθουσες λογοθεραπείας και το πλούσιο υλικό μας και μαθαίνουμε να εκφραζόμαστε μέσα από το παιχνίδι. Συνδυάζουμε πάντοτε σύγχρονες μεθόδους και ενισχύουμε τις δεξιότητες των παιδιών.

Παρέχουμε υπηρεσίες λογοθεραπείας σε παιδιά στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, ανάλογα με την μητρική γλώσσα του παιδιού και της οικογένειας.

Διαδικτυακές Συνεδρίες Λογοθεραπείας →

Λογοθεραπεία για παιδιά - Πότε χρειάζεται να πάω με το παιδί μου σε κέντρο λογοθεραπείας και γιατί:

  • ‘’Ακόμα δε μιλάει’’ 
  • ‘’Δεν τον/την καταλαβαίνω’’
  • ‘’Δε λέει το /ρ/’’
  • ‘’Μιλάει σε γ’ ενικό‘’
  • ‘’Επαναλαμβάνει λέξεις ή κομπιάζει‘’
  • ‘’Δε λέει τα νέα του’‘
  • ‘’Μιλάει γρήγορα’’
  • ‘’Έχει φτωχό λεξιλόγιο’’
  • ’‘Απαντάει άσχετα πράγματα’’
  • ’‘Δυσκολεύεται με το φαγητό’’
  • ’‘Δεν κατανοεί αυτό που του λέμε’’
  • ’‘Δε φυσάει’’Στάδια Ανάπτυξης Ομιλίας

 

Ένα παιδί χρειάζεται λογοθεραπεία όταν παρουσιάζει:

Δυσκολία στην Άρθρωση - αντικαθιστά φωνήματα με άλλα (σέλω αντί για θέλω), παραλείπει φωνήματα/συλλαβές (ύκος αντί για λύκος, καμέλα αντί για καραμέλα, αλλοιώνει φωνήματα (γιόδα αντί για ρόδα), απλοποιεί συμπλέγματα (πίτι αντί για σπίτι)

Δυσκολία στην Φωνολογία - παράγει φωνήματα σωστά αλλά όχι στις σωστές λέξεις (λέει το /θ/ αλλά τη λέξη θάλασσα τη λέει σάλασσα και τη λέξη σώμα τη λέει θώμα)

Δυσκολία στη ροή της ομιλίας - τραυλισμός (μμμμ-μαμά, μα-μα-μαμά, ...μαμά), ταχυλαλία

Καθυστέρηση ομιλίας - απουσία λόγου ή περιορισμένο λεξιλόγιο σε ηλικία 2 ετών και άνω

Στοματική Δυσπραξία/Απραξία - παράγει σωστά φωνήματα/συλλαβές αλλά όχι τη λέξη (α-λ-ε-π-ου μεμονωμένα και "απού" ως λέξη, κα-σέ-τα μεμονωμένα και "πασέκα" ως λέξη)

Δυσκολία έκφρασης και αντίληψης - δε κατανοεί εντολές (δείξε μου το κόκκινο τουβλάκι), δε μοιράζεται τα νέα του (τι έκανες στο σχολείο;)

Γραμματικά και συντακτικά λάθη - μπερδεύει χρόνους ρημάτων ή καταλήξεις (αύριο πήγα αντί για εχθές πήγα, ένας βιβλία)

Περιορισμένο λεξιλόγιο ή απουσία χρήσης νέων λέξεων

Δυσκολία σίτισης - αποφεύγει/δεν τρώει σκληρές τροφές ή δεν πίνει από καλαμάκι/ποτήρι

 

 

Η θεραπευτική σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ παιδιού, οικογένειας και λογοθεραπευτή είναι σημαντικός παράγοντας για την αποτελεσματικότητα της θεραπείας. Προσφέρουμε σε γονείς την ευκαιρία να παρευρίσκονται μέσα στην αίθουσα της λογοθεραπείας, αν το επιθυμούν, και να εκπαιδεύονται παράλληλα με το παιδί, κατανοώντας τις δυσκολίες του.

Η κλινική εξειδίκευση των λογοθεραπευτών του κέντρου μας, μέσα από πολυετή εμπειρία και πιστοποιημένη συνεχιζόμενη εκπαίδευση, εξασφαλίζει σύγχρονη και εξειδικευμένη παρέμβαση

Εργοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με:

  • Δεξιότητες Βάδισης
  • Ισορροπία
  • Σταθερότητα Σώματος
  • Ντύσιμο
  • Κούμπωμα
  • Δέσιμο Κορδονιού
  • Σίτιση
  • Ένδυση
  • Τουαλέτα
  • Λαβή μολυβιού
  • Χρήση ψαλιδιού
  • Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
  • Μνήμη
  • Οπτική Αντίληψη
  • Προσοχή
  • Οργάνωση
  • Προ-Μαθηματικές Έννοιες
  • Χωρικός Προσανατολισμός
  • Χρονικός Προσανατολισμός
Εργοθεραπεία

Εργοθεραπεία για παιδιά - Η εργοθεραπεία βοηθά όταν υπάρχει:

  • Δυσκολία στην αδρή κίνηση
  • Δυσκολία στη λεπτή κίνηση
  • Δυσκολία σε δραστηριότητες καθημερινής ζωής
  • Δυσκολία συγκέντρωσης και προσοχής, υπερκινητικότητα
  • Δυσκολία σε γνωστικό ή αντιληπτικό τομέα
  • Διαταραχή αισθητηριακής επεξεργασίας

Πότε χρειάζεται να κάνει το παιδί μου αξιολόγηση εργοθεραπείας;  →

 

Διαθέτουμε 3 πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες εργοθεραπείας με αιωρούμενο εξοπλισμό όπως ποικίλων ειδών κούνιες και αιώρες-πανιά, καθώς επίσης ειδικά διαμορφωμένους τοίχους αναρρίχησης, κεκλιμένα επίπεδα, τραμπολίνο, πατίνια, αφρώδη εξοπλισμό και στρώματα και άλλα κατάλληλα όργανα.

 

 

Παρέχουμε υπηρεσίες εργοθεραπείας σε παιδιά στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, ανάλογα με τη μητρική γλώσσα του παιδιού και της οικογένειας. 

Η κλινική εξειδίκευση των εργοθεραπευτών του κέντρου μας, μέσα από πολυετή εμπειρία και πιστοποιημένη συνεχιζόμενη εκπαίδευση,

εξασφαλίσει σύγχρονη και εξειδικευμένη παρέμβαση.

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση -  Sensory Integration 

Διαθέτουμε 3 πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες αισθητηριακής ολοκλήρωσης με αιωρούμενο εξοπλισμό όπως ποικίλων ειδών κούνιες και αιώρες-πανιά, καθώς επίσης ειδικά διαμορφωμένους τοίχους αναρρίχησης, κεκλιμένα επίπεδα, τραμπολίνο, πατίνια, αφρώδη εξοπλισμό και στρώματα και άλλα κατάλληλα όργανα. Οι  δραστηριότητες διαμορφώνονται πάνω στις ανάγκες του παιδιού και συμβάλλουν στην λειτουργικότητά του κατά την καθημερινότητά του.

               

Πότε το παιδί μου χρειάζεται Αισθητηριακή Ολοκλήρωση;

  • Είναι αδέξιο στις κινήσεις
  • Πέφτει ή σκοντάφτει εύκολα
  • Δυσκολεύεται να μάθει νέες κινήσεις
  • Διασπάται εύκολα η προσοχή του
  • Είναι υπερδραστήριο, υπερκινητικό ή αντίθετα  υποτονικό
  • Δυσκολεύεται στη λήψη τροφών
  • Δυσκολεύεται στην κοινωνική επαφή
  • Έχει καθυστέρηση ομιλίας ή μαθησιακές δυσκολίες
  • Αναζητά ή αντιδρά έντονα σε επαφή, κίνηση, εικόνα, ήχο ή υφή
  • Δυσκολεύεται σε δραστηριότητες όπως λούσιμο, κούρεμα, κόψιμο νυχιών, βούρτσισμα

        

 

 

Η μέθοδος της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (SI) απευθύνεται σε παιδιά με: 

  • Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
  • Δυσπραξία
  • Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
  • Διαταραχή ισορροπίας και προσανατολισμού
  • Ειδικές αναπτυξιακές και κινητικές δυσκολίες κ.αλ.
Υπάρχει η δυνατότητα ατομικής θεραπείας ή και ομαδικής παρέμβασης. Στην ομαδική παρέμβαση ο αριθμός των παιδιών είναι μικρός και με παρόμοιες ανάγκες.
 

 

 

Μαθησιακές Δυσκολίες

Εκμεταλλευόμαστε τα δυνατά σημεία του κάθε παιδιού και διαμορφώνουμε το περιβάλλον βάση αυτών. Μαθαίνουμε με οπτικά / ακουστικά μέσα και εκπαιδεύουμε παιδί και γονείς με στόχο την αυτονόμηση του σε σπίτι και σχολείο. 

Διάγνωση και Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών - Αθηνά Τεστ, Ά Τεστ

Επικεντρωνόμαστε σε:

  • Ανάγνωση
  • Ορθογραφία
  • Έκφραση γραπτού και προφορικού λόγου
  • Μαθηματικοί υπολογισμοί
  • Ακουστική και Οπτική Μνήμη
  • Κατανόηση ιστοριών

Ενισχύουμε:

  • Οργάνωση μελέτης
  • Προσοχή
  • Διαχείρηση χρονου
  • Κριτική σκέψη
  • Σχολική Ετοιμότητα
  • Υπευθυνότητα

 

Μέθοδοι Παρέμβασης: Μέθοδος Μαυρομμάτη, πρόγραμμα παρέμβασης Αθηνά, Μοντεσσοριανή προσέγγιση διδασκαλίας κλπ. 

Ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες:

- Δεν αναγνωρίζει γράμματα και λέξεις

- Έχει άτσαλο γραφικό χαρακτήρα

- Διαβάζει με αργό ρυθμό και δεν κατανοεί την ιστορία

- Δυσκολεύεται να αφηγηθεί μια ιστορία

- Χάνει σειρές ή λέξεις κατά την αντιγραφή από τον πίνακα ή μια σελίδα

- Κάνει ορθογραφικά λάθη

- Αντιστρέφει γράμματα ή αριθμούς

- Δυσκολεύεται να μάθει την προπαίδεια ή την ώρα

- Έχει αδύναμη μνήμη 

 

Πώς καταλαβαίνουμε ότι το παιδί μας έχει μαθησιακές δυσκολίες; 

Ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες συνήθως παρουσιάζει δυσκολία σε τομείς όπως η Ανάγνωση, η Γραφή, τα Μαθηματικά και ο Προφορικός Λόγος.

Η μαθησιακή παρέμβαση / ειδικό παιδαγωγικό είναι ένας τρόπος προσέγγισης των μαθησιακών δυσκολιών ο οποίος διαφοροποιείται από την μελέτη. Επικεντρωνόμαστε στις ανάγκες του παιδιού και ενδυναμώνουμε τις δεξιότητές του, ώστε να καλύψει τα κενά του και στο μέλλον να μελετά μόνο του.

Παιδοψυχολογική Υποστήριξη

Με ενδιαφέρον, φροντίδα και σεβασμό δημιουργούμε ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Υποστηρίζουμε παιδιά και εφήβους να προσεγγίσουν βιωματικά αυτό που τους απασχολεί και συμβουλεύουμε την οικογένεια προτείνοντας διαφορετικούς τρόπους έκφρασης και χειρισμού των καταστάσεων.

Ψυχολογική Υποστήριξη

Ψυχολογική Υποστήριξη παιδιού - Συμβάλλουμε σε:

  • Προβλήματα συμπεριφοράς
  • Συναισθηματική Ανωριμότητα
  • Μειωμένη Aυτοεκτίμηση
  • Εικόνα Εαυτού
  • Φόβοι, Εμμονές, Άγχος
  • Διαταραχή της λειτουργίας του ύπνου
  • Νυχτερινή Ενούρηση

 

  • Διαζύγιο γονέων, Απώλεια, Πένθος
  • Πρόσκολληση σε γονείς
  • Σχολική φοβία, Άρνηση
  • Κοινωνική Αλληλεπίδραση
  • Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση
  • Δυσκολίες προσαρμογής
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Δυσκολία σίτισης

Προσεγγίζουμε το παιδί μέσα από το παιχνίδι (συμβολικό παιχνίδι, δραματοποίηση, παιχνίδια ρόλων), τις κοινωνικές ιστορίες και την θεραπεία τέχνης.

 

Παρέχουμε ατομική προσέγγιση και συμμετοχή σε ομαδικά προγράμματα παιδιών. Οι ομάδες διαμορφώνονται βάση της ηλικίας και των αναγκών του εκάστοτε παιδιού.

 

 

Συμβουλευτική Γονέων

Ενδυναμώνουμε τον ρόλο κάθε γονέα, ώστε να είναι σε θέση ο ίδιος να βοηθήσει το παιδί του να ωριμάσει συναισθηματικά, υιοθετώντας έναν εναλλακτικό τρόπο αντίληψης και σκέψης. Σε έναν σύγχρονο κόσμο, όπου η καθημερινότητα πιέζει, είναι σημαντικό να αντιμετωπίζουμε το "τώρα" για να μην μετατρέπεται μια συμπεριφορά σε αναστάτωση αργότερα.

 

Συμβουλευτική γονέων για:

  • Προβλήματα Συμπεριφοράς σε σπίτι ή σχολείο 
  • Συναισθηματική Ανωριμότητα παιδιού
  • Δυσκολία Σχολικής προσαρμογής
  • Δυσκολία κοινωνικής αλληλεπίδρασης
  • Διαταραχή της λειτουργίας του ύπνου
  • Διαζύγιο γονέων, Απώλεια, Πένθος
  • Φόβοι, Εμμονές, Άγχος
  • Όρια στο σπίτι και σε κοινωνικές εκδηλώσεις
  • Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ
  • Αναπτυξιακές Δυσκολίες

        

Οι συναντήσεις μπορούν να πραγματοποιούνται μόνο με τους γονείς ή τον γονέα/κηδεμόνα ή να πραγματοποιούνται παράλληλα με την ατομική / ομαδική θεραπεία του παιδιού.

  •  

Διαδικτυακές Συνεδρίες ή αλλιώς Online Συνεδρίες 

Πραγματοποιούμε Διαδικτυακές Συνεδρίες, με σκοπό να ξεκινήσει ή να συνεχιστεί ένα θεραπευτικό πρόγραμμα, το οποίο για ποικίλους λόγους δε μπορεί να πραγματοποιηθεί δια ζώσης.

Λογοθεραπεία

Τι θεραπείες μπορεί να κάνει το παιδί ή ο γονέας διαδικτυακά;

  • Online Λογοθεραπεία
  • Online Εργοθεραπεία
  • Online Μαθησιακή Παρέμβαση
  • Online Παιδοψυχολογική Υποστήριξη
  • Online Συμβουλευτική
  • Online Εκπαίδευση γονέων

 

Από ποιά ηλικία μπορεί το παιδί μου να κάνει λογοθεραπεία/εργοθεραπεία online;

Οι διαδικτυακές συναντήσεις πραγματοποιούνται για παιδιά 4 ετών και άνω. Τα παιδιά που γνωρίζουν να χειρίζονται τον υπολογιστή, μπορούν να κάνουν τις θεραπείες ανεξάρτητα και χωρίς τη φυσική παρουσία του γονέα. Σε μικρότερες ηλικίες είναι σημαντικό να παρευρίσκεται και ο γονέας δίπλα στο παιδί, ώστε να παρέχεται εκπαίδευση και καθοδήγηση.

 

Οφέλη συνεδριών μέσω διαδικτύου:

  • Προστασία μελών οικογένειας σε ευπαθής ομάδες
  • Εξοικονόμηση χρόνου
  • Εξοικονόμηση κόστους (έξοδα μετακίνησης)
  • Ευελιξία (εξυπηρέτηση ατόμων σε όποια περιοχή κι αν βρίσκονται)

Για την πραγματοποίηση ενός online μαθήματος χρειάζεστε μόνο έναν υπολογιστή με κάμερα, μικρόφωνο και σύνδεση στο internet.  

 

 

Οι Ομάδες Κοινωνικών Δεξιοτήτων είναι το κλειδί της επιτυχίας μας

Μαθαίνουμε να εκφράζουμε τη μοναδικότητα του ’εγώ’ στο περίπλοκο ’εμείς’ άμεσα - λεκτικά, ή έμμεσα - μέσω της ζωγραφικής, του πηλού, του συμβολικού παιχνιδιού, του χορού και του θεατρικού παιχνιδιού.

 

 
Ομάδα νηπίων (2-4 ετών)
 
  • Mουσικοκινητική αγωγή: Αίσθηση χώρου & χρόνου, ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, μίμηση.
  • Παιχνίδια: Εξερευνητικό, κατασκευαστικό & συμβολικό
  • Συναισθηματική αγωγή: Αναγνώριση συναισθήματος
 
Ομάδα προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών) 
 
  • Κοινωνικές δεξιότητες: Συνεργασία, ομαδικότητα, τήρηση κανόνων & βελτίωση της συμπεριφοράς.
  • Παιχνίδια δραματοποίησης και αισθησιο-κινητικά: Έκφραση μέσω μουσικής και κίνησης, καλλιέργεια του λόγου & της φαντασίας.
  • Έκφραση συναισθήματος: Διαχείρηση συναισθήματος, επίλυση προβλήματος.
 
Ομάδα Σχολικής Ηλικίας (7-10 ετών)
 
  • Kοινωνικές δεξιότητες: Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων & συζήτησης.
  • Παιχνίδι: Κανόνες, εναλλαγή σειράς, σεβασμός σε συμπαίκτες, ανοχή σε ματαίωση
  • Συναισθηματική νοημοσύνη: Επιλογή κατάλληλης λύσης, απόρριψη ακατάλληλης επιλογής, ανάπτυξη αυτοελέγχου & αυτοεκτίμησης.
  • Καλλιέργεια λόγου: Κριτική σκέψη.

 

Οι ομάδες παιδιών πραγματοποιούνται με συχνότητα 1 φορά την εβδομάδα και συντονίζονται από την παιδοψυχολόγο.

 

Απευθύνονται σε παιδιά που παρουσιάζουν δυσκολία ένταξης μέσα σε ένα κοινωνικό σύνολο (ομάδα, σχολείο, εξωσχολικές δραστηριότητες) λόγω συναισθηματικών δυσκολιών, επιθετικής συμπεριφοράς, χαμηλής αυτοπεποίθησης, άγχους ή δυσκολίας τήρησης κανόνων κοιωνικής συμπεριφοράς και επικοινωνίας.

 

Αυτισμός

Στόχος μας είναι ένα παιδί με Αυτισμό να είναι λειτουργικό. Επικεντρωνόμαστε στην καθημερινότητα και στις ανάγκες της οικογένειας. Εκπαιδεύουμε παιδί και γονέα. Βοηθάμε το παιδί με Αυτισμό - όπου χρειάζεται - με συνθεραπεία (θεραπεία με δύο ειδικότητες παράλληλα) επιτυγχάνοντας καλύτερα αποτελέσματα.

Αυτισμός

Αναλυτικότερα για τον Αυτισμό:

  • Επικεντρωνόμαστε στην Επικοινωνία (Εντατική Αλληλεπίδραση)
  • Ενισχύουμε την Ομιλία (ΑΒΑ, PECS, MACATON)
  • Αυξάνουμε την Αντίληψη και την Προσοχή (ΤEACCH)
  • Ενισχύουμε τη Βλεμματική Επαφή
  • Παρέχουμε Αισθητηριακά Ερεθίσματα (Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, πρωτόκολλο Willbarger, Listening Program)
  • Αποκτάμε Δεξιότητες Συζήτησης (Social Skills, Video- modelling)
  • Εμπλουτίζουμε το Παιχνίδι (Floortime DIR, Friends Play)
  • Αναπτύσσουμε Κοινωνικές Σχέσεις (Social Stories, Comic Strip Conversation)
  • Παρέχουμε Εξωτερικά Προγράμματα – παιδική χαρά, σουπερ-μαρκετ, jumbo, καφετέρια κλπ
  • Στηρίζουμε την Οικογένεια – οργάνωση δωματίου, συμβουλευτική γονέα
  • Συμμετέχουμε στο Σχολείο – συνεργασία με δασκάλα, παρακολούθηση μαθήματος & διαλείμματος