Εκμεταλλευόμαστε τις ευρύχωρες αίθουσες λογοθεραπείας και το πλούσιο υλικό μας και μαθαίνουμε να εκφραζόμαστε μέσα από το παιχνίδι. Συνδυάζουμε πάντοτε σύγχρονες μεθόδους και ενισχύουμε τις δεξιότητες των παιδιών.
Παρέχουμε υπηρεσίες λογοθεραπείας σε παιδιά στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, ανάλογα με την μητρική γλώσσα του παιδιού και της οικογένειας.
Δυσκολία στην Άρθρωση - αντικαθιστά φωνήματα με άλλα (σέλω αντί για θέλω), παραλείπει φωνήματα/συλλαβές (ύκος αντί για λύκος, καμέλα αντί για καραμέλα, αλλοιώνει φωνήματα (γιόδα αντί για ρόδα), απλοποιεί συμπλέγματα (πίτι αντί για σπίτι)
Δυσκολία στην Φωνολογία - παράγει φωνήματα σωστά αλλά όχι στις σωστές λέξεις (λέει το /θ/ αλλά τη λέξη θάλασσα τη λέει σάλασσα και τη λέξη σώμα τη λέει θώμα)
Δυσκολία στη ροή της ομιλίας - τραυλισμός (μμμμ-μαμά, μα-μα-μαμά, ...μαμά), ταχυλαλία
Καθυστέρηση ομιλίας - απουσία λόγου ή περιορισμένο λεξιλόγιο σε ηλικία 2 ετών και άνω
Στοματική Δυσπραξία/Απραξία - παράγει σωστά φωνήματα/συλλαβές αλλά όχι τη λέξη (α-λ-ε-π-ου μεμονωμένα και "απού" ως λέξη, κα-σέ-τα μεμονωμένα και "πασέκα" ως λέξη)
Δυσκολία έκφρασης και αντίληψης - δε κατανοεί εντολές (δείξε μου το κόκκινο τουβλάκι), δε μοιράζεται τα νέα του (τι έκανες στο σχολείο;)
Γραμματικά και συντακτικά λάθη - μπερδεύει χρόνους ρημάτων ή καταλήξεις (αύριο πήγα αντί για εχθές πήγα, ένας βιβλία)
Περιορισμένο λεξιλόγιο ή απουσία χρήσης νέων λέξεων
Δυσκολία σίτισης - αποφεύγει/δεν τρώει σκληρές τροφές ή δεν πίνει από καλαμάκι/ποτήρι
Η θεραπευτική σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ παιδιού, οικογένειας και λογοθεραπευτή είναι σημαντικός παράγοντας για την αποτελεσματικότητα της θεραπείας. Προσφέρουμε σε γονείς την ευκαιρία να παρευρίσκονται μέσα στην αίθουσα της λογοθεραπείας, αν το επιθυμούν, και να εκπαιδεύονται παράλληλα με το παιδί, κατανοώντας τις δυσκολίες του.
Η κλινική εξειδίκευση των λογοθεραπευτών του κέντρου μας, μέσα από πολυετή εμπειρία και πιστοποιημένη συνεχιζόμενη εκπαίδευση, εξασφαλίζει σύγχρονη και εξειδικευμένη παρέμβαση.
Πότε χρειάζεται να κάνει το παιδί μου αξιολόγηση εργοθεραπείας; →
Διαθέτουμε 3 πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες εργοθεραπείας με αιωρούμενο εξοπλισμό όπως ποικίλων ειδών κούνιες και αιώρες-πανιά, καθώς επίσης ειδικά διαμορφωμένους τοίχους αναρρίχησης, κεκλιμένα επίπεδα, τραμπολίνο, πατίνια, αφρώδη εξοπλισμό και στρώματα και άλλα κατάλληλα όργανα.
Παρέχουμε υπηρεσίες εργοθεραπείας σε παιδιά στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, ανάλογα με τη μητρική γλώσσα του παιδιού και της οικογένειας.
Η κλινική εξειδίκευση των εργοθεραπευτών του κέντρου μας, μέσα από πολυετή εμπειρία και πιστοποιημένη συνεχιζόμενη εκπαίδευση,
εξασφαλίσει σύγχρονη και εξειδικευμένη παρέμβαση.
Διαθέτουμε 3 πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες αισθητηριακής ολοκλήρωσης με αιωρούμενο εξοπλισμό όπως ποικίλων ειδών κούνιες και αιώρες-πανιά, καθώς επίσης ειδικά διαμορφωμένους τοίχους αναρρίχησης, κεκλιμένα επίπεδα, τραμπολίνο, πατίνια, αφρώδη εξοπλισμό και στρώματα και άλλα κατάλληλα όργανα. Οι δραστηριότητες διαμορφώνονται πάνω στις ανάγκες του παιδιού και συμβάλλουν στην λειτουργικότητά του κατά την καθημερινότητά του.
Η μέθοδος της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (SI) απευθύνεται σε παιδιά με:
Εκμεταλλευόμαστε τα δυνατά σημεία του κάθε παιδιού και διαμορφώνουμε το περιβάλλον βάση αυτών. Μαθαίνουμε με οπτικά / ακουστικά μέσα και εκπαιδεύουμε παιδί και γονείς με στόχο την αυτονόμηση του σε σπίτι και σχολείο.
Διάγνωση και Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών - Αθηνά Τεστ, Ά Τεστ
Μέθοδοι Παρέμβασης: Μέθοδος Μαυρομμάτη, πρόγραμμα παρέμβασης Αθηνά, Μοντεσσοριανή προσέγγιση διδασκαλίας κλπ.
- Δεν αναγνωρίζει γράμματα και λέξεις
- Έχει άτσαλο γραφικό χαρακτήρα
- Διαβάζει με αργό ρυθμό και δεν κατανοεί την ιστορία
- Δυσκολεύεται να αφηγηθεί μια ιστορία
- Χάνει σειρές ή λέξεις κατά την αντιγραφή από τον πίνακα ή μια σελίδα
- Κάνει ορθογραφικά λάθη
- Αντιστρέφει γράμματα ή αριθμούς
- Δυσκολεύεται να μάθει την προπαίδεια ή την ώρα
- Έχει αδύναμη μνήμη
Ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες συνήθως παρουσιάζει δυσκολία σε τομείς όπως η Ανάγνωση, η Γραφή, τα Μαθηματικά και ο Προφορικός Λόγος.
Η μαθησιακή παρέμβαση / ειδικό παιδαγωγικό είναι ένας τρόπος προσέγγισης των μαθησιακών δυσκολιών ο οποίος διαφοροποιείται από την μελέτη. Επικεντρωνόμαστε στις ανάγκες του παιδιού και ενδυναμώνουμε τις δεξιότητές του, ώστε να καλύψει τα κενά του και στο μέλλον να μελετά μόνο του.
Με ενδιαφέρον, φροντίδα και σεβασμό δημιουργούμε ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Υποστηρίζουμε παιδιά και εφήβους να προσεγγίσουν βιωματικά αυτό που τους απασχολεί και συμβουλεύουμε την οικογένεια προτείνοντας διαφορετικούς τρόπους έκφρασης και χειρισμού των καταστάσεων.
Προσεγγίζουμε το παιδί μέσα από το παιχνίδι (συμβολικό παιχνίδι, δραματοποίηση, παιχνίδια ρόλων), τις κοινωνικές ιστορίες και την θεραπεία τέχνης.
Παρέχουμε ατομική προσέγγιση και συμμετοχή σε ομαδικά προγράμματα παιδιών. Οι ομάδες διαμορφώνονται βάση της ηλικίας και των αναγκών του εκάστοτε παιδιού.
Στο Λογοcare παρέχουμε online συμβουλευτική γονέων για να συζητήσουμε μαζί σας και να σας βοηθήσουμε σε ό,τι χρειάζεστε.
Πάντα δίπλα σας, από κοντά ή σε απόσταση!
Πραγματοποιούμε Διαδικτυακές Συνεδρίες, με σκοπό να ξεκινήσει ή να συνεχιστεί ένα θεραπευτικό πρόγραμμα, το οποίο για ποικίλους λόγους δε μπορεί να πραγματοποιηθεί δια ζώσης.
Από ποιά ηλικία μπορεί το παιδί μου να κάνει λογοθεραπεία/εργοθεραπεία online;
Οι διαδικτυακές συναντήσεις πραγματοποιούνται για παιδιά 4 ετών και άνω. Τα παιδιά που γνωρίζουν να χειρίζονται τον υπολογιστή, μπορούν να κάνουν τις θεραπείες ανεξάρτητα και χωρίς τη φυσική παρουσία του γονέα. Σε μικρότερες ηλικίες είναι σημαντικό να παρευρίσκεται και ο γονέας δίπλα στο παιδί, ώστε να παρέχεται εκπαίδευση και καθοδήγηση.
Οφέλη συνεδριών μέσω διαδικτύου:
- Προστασία μελών οικογένειας σε ευπαθής ομάδες
- Εξοικονόμηση χρόνου
- Εξοικονόμηση κόστους (έξοδα μετακίνησης)
- Ευελιξία (εξυπηρέτηση ατόμων σε όποια περιοχή κι αν βρίσκονται)
Για την πραγματοποίηση ενός online μαθήματος χρειάζεστε μόνο έναν υπολογιστή με κάμερα, μικρόφωνο και σύνδεση στο internet.
Μαθαίνουμε να εκφράζουμε τη μοναδικότητα του ’εγώ’ στο περίπλοκο ’εμείς’ άμεσα - λεκτικά, ή έμμεσα - μέσω της ζωγραφικής, του πηλού, του συμβολικού παιχνιδιού, του χορού, της θεατρικής αγωγής και των κατασκευών.
Οι ομάδες παιδιών πραγματοποιούνται με συχνότητα 1 φορά την εβδομάδα και συντονίζονται από παιδοψυχολόγο.
Απευθύνονται σε παιδιά που παρουσιάζουν δυσκολία ένταξης μέσα σε ένα κοινωνικό σύνολο (ομάδα, σχολείο, εξωσχολικές δραστηριότητες) λόγω συναισθηματικών δυσκολιών, επιθετικής συμπεριφοράς, χαμηλής αυτοπεποίθησης, άγχους ή δυσκολίας τήρησης κανόνων κοιωνικής συμπεριφοράς και επικοινωνίας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ομαδικά προγράμματα που πραγματοποιούνται αυτή τη στιγμή στο χώρο μας.
Στόχος μας είναι ένα παιδί με Αυτισμό να είναι λειτουργικό. Επικεντρωνόμαστε στην καθημερινότητα και στις ανάγκες της οικογένειας. Εκπαιδεύουμε παιδί και γονέα. Βοηθάμε το παιδί με Αυτισμό - όπου χρειάζεται - με συνθεραπεία (θεραπεία με δύο ειδικότητες παράλληλα) επιτυγχάνοντας καλύτερα αποτελέσματα.